Váratlan fordulat {+18}(5/15)-Vmin, ZeloGyeom

                   Taehyung

Suli után át hívtam magamhoz filmezni a Bogárkámat mert tudtam, hogy nincs otthon senki. Kiválasztottam egy jó kis horror filmet amit meg tudunk nézni. Mikor hazaértünk felmentünk a szobámba és elkezdtünk filmezni. Egy idő után már kezdett nekem unalmassá vállni a filmezés, ezért támadt egy jó kis ötletem. Gondoltam egy kicsit játszadozhatnánk Jiminnel, ám ezt Ő nem annyira díjazta. Már gomboltam volna ki a nadrágját erre anyám pont akkor nyitott a szobába. Hogy a kurva életbe ez is ilyenkor jön be kopogás nélkül.
- Hát ti meg mi a francot csináltok itt? - kérdezte idegesen. Szegényt megis értettem, nem lehetett könnyű most neki. Nem mindennap lát ilyent az ember.
- Figyelj anya. Megtudom magyarázni..
- Na arra kíváncsi vagyok.Anya, én szeretem Őt és Ő is engem. Mi együtt vagyunk. Ezt fogadd el, mindennél jobban szeretem és nem fogom elhagyni mert neked nem felelek meg ezzel. - próbáltam pozitív maradni és higgadt, de láttam rajta, hogy nem nagyon tetszik neki, de istenem ez van
- Ez váratlanul ért kisfiam. Jó megpróbálom elfogadni, hiszen a boldogságod mindennél fontosabb, de apádnak ne mondd egy szóval se, mert tuti ki tér a hitéből és megver megint - basszameg Jimin-nek még el se mondtam ezt a verés dolgot, de persze anyámnak sikerült elmondania. Ahogy kiment a szobából Jimin már fordult is felém és tette fel a kérdést
- Mi az hogy megver megint?
- Jól hallottad, ver az apám. Nem akartam elmondani mert még nem éreztem úgy, hogy itt az idő. Nem álltam még erre készen.
- Amikor össze estél tesin az is azért volt? Meg azok a csúnya sebek a hátadon?
- Igen azért. - próbáltam nem a szemébe nézni, mert láttam rajta az iszonyú aggodást és kétségbeesést. - mindegy mostmár tudod és kész. Nem akarok többet mondani.
- Jó nem kell ha nem akarsz - bár láttam szemében a kis milliónyi kérdést amit nem tehetett fel.
- Figyelj Bogárkám nem akarsz itt aludni nálam? - közben érdeklődve fürkésztem a tekintetemmel az övét
- De persze itt aludhatok csak megkérdem anyát.
Egy perc telefonálás után vigyorogva mondta azt a választ amit hallani akartam.
- Szuper akkor menjünk vacsizni és én is megkérdem anyát.
- Oké.
Lent a konyhában anya éppen a vacsorát főzte. Rizst csinált sült csirkével. Hmm az illata mennyei volt.
- Anya. Itt aludhat nálam Jiminnie?
- Persze, de csak ha tényleg aludni fogtok - nézett rám nevetve.
- Jaj anya, mi mást csinálnánk. Én nem vagyok olyan, hisz ismersz - a végén már én is nevettem.
Vacsora után lefürödtünk és mentünk aludni. Meg ágyaztam magam mellett Jimin-nek is és befeküdtünk az ágyba. Bogárkám olyan aranyosan aludt el, megfogta a kezemet és félig magához ölelte. Jaj egyem meg de édesen alszik. Végül én is elaludtam.

                      Jimin

Mondhatom nem nagyon volt kínos, mikor Tae anya ránk nyitott. De anyukája legalább megértő és elfogad minket. Viszont nagyon haragszom Taehyungra, azért mert Ő nem mondott semmit az apjáról, tőlem meg el várja, hogy mindenről beszámoljak neki. Na majd adok én neki holnap. Furcsa volt, hogy nem otthon alszom, de Tae közelsége meg nyugtatott. Talán furcsa lehetett számára, hogy a kezét szorongatom álmomban, de mivel otthon a takarómat szoktam, így csak ő maradt, mert egy takarónk van.

Reggel arra ébredtem, hogy párom a hajamat piszkálja. Olyan jól aludtam, hogy nem volt kedvem fel kelni.
-Bogaram, ideje kellni. - simított arcomra, majd éreztem, hogy egy puszit nyom a homlokomra.
-Nem akarok. - nyafogtam majd a nyakába fúrtam az arcom.
-Muszály lesz. - mondta miközben a derekamnál fogva magához húzott. Az előbb azt mondta, hogy fel kell kelnem, most meg itt ölelget.
Lassan ugyan, de elkészültünk, tíz perc múlva már az utcán sétáltunk az iskola felé. Az iskolában nem történt semmi, nagyon unalmas volt. Viszont az utolsó óra után párom közölte velem, hogy most nem kísér haza mert a bandájaval elmennek kajálni. Hívott engem is, de nem nagyon volt hozzá kedvem, ezért vissza utasítottam a fiúk ajánlatát. Láttam Taehyungon, hogy nem szívesen hagyja, hogy egyedül menjek haza, de hát nem tud mindig mellettem lenni. Egy utolsó búcsú csókot hintettem ajkaira, majd haza indultam. Igaz, hogy közel lakom a sulihoz, de még ebben a tíz percben is szoktam zenét hallgatni. Otthon csupán csak az üres ház fogadott. Szeretek egyedül lenni, hisz ilyenkor nincs aki zavarna engem vagy éppen szidjon. Mivel a telefonom merülő félben volt feldugtam töltőre, utána pedig be mentem a szobámba a könyvekért és a füzetekért meg a szemüvegemért. A nappali asztalára tettem le mindent, majd a szemüveg fel vevése után neki álltam tanulni. Utálom a szemüveget, rosszul áll rajtam és még zavar is, szerencsére annyira nem rossz a látásom, hogy mindig hordanom kelljen. Legalább már két órája a füzetem felett görnyedek, mikor csöngetnek. Kíváncsian nyitok ajtót a jövevénynek, meglepetten pislogtam az ajtóba álló személyre.
-YugYeom, mi történt veled? - kérdeztem meg amint felcsodultam a kezdeti sokkból amit a könny áztatott arcú fiú okozott. Kérés nélkül fogtam meg csuklóját és húztam beljebb a lakásba. Le ültettem a nappaliba, majd hoztam neki egy bögre teát, míg ő le operálta magáról a kabátját.
-Sajnálom Hyung, ha zavarlak. - szipogta a fekete hajú. Jaj, mi történhetett vele?
-Ne hülyéskedj, hisz a Hyungod vagyok. Mi történt? - apró kezeimmel megfogtam az övéit ezzel is sugalva, hogy én itt vagyok neki.
-Zelo... -fel szipogott mielőtt folytatta volna - megcsalt egy lánnyal.
Istenem, hogy lehet valaki ilyen... Hogy tudta megtenni, ezzel az aranyos sráccal.
-De ez biztos? Hisz szeret téged. - nagyon remélem, hogy Gyeommie csak félre értett valamit. Mert ha nem akkor YugYeom szíve darabokra hullik.
- A szemem láttára csókolózott egy lánnyal. Ő már nem szeret engem. - sírta el magát. Annyira sajnáltam őt, hisz nem érdemli ezt.
-Biztos valami félre értés történt. Én tudom, hogy szeret téged és nem tenne ilyet. - öleltem szorosan magamhoz a megtört fiút.

                    Taehyung

Reggel nehezen ment a felkelés. Szívem szerint otthon maradtam volna az én Bogárkámmal egész nap a jó meleg ágyban. Sajnos nem lehet a suli miatt. Sebaj majd egyszer egy hétvégén.
Unalmasan telt el a nap. Órák után viszont Mark-kal Minsu-val és ZeloGyeom-val elmentünk kajálni a burger king-be. Jimin-t is próbáltam elhívni, mert mostanában nélküle nagyon semmit nem akarok csinálni, de vissza utasította az ajánlatomat. Gyors búcsú csók után indultunk is a kajálda felé. Miután odaértünk rendeltünk és leültünk egy szabad asztalhoz.
- Figyeljetek srácok. - kezdtem bele mondandómba - mi lenne ha egy kicsit feldobnánk a kaját?
- Mire gondoltál? - kérdezte kíváncsian Zelo.
- Arra gondoltam felelsz és merszezhetnénk. Mit szóltok hozzá?
- Oké - mondták egyszerre a srácok.
- De én előtte kiszaladok mosdóba - jelentette be Gyeomi.
- Oké addig elkezdünk egy kört - kiabáltam utána bár nem hiszem, hogy hallotta. - Na mindegy akkor kezdjük is. Az első pörgetésnél Zelo-nál állt meg az üveg. Ő lesz az első.
- Felelsz vagy mersz - kérdeztem tőle.
- Merek - válaszolta magabiztosan
- Oké. Nos az lenne a feladatod, hogy ott a pultnál álló lányhoz oda menj és megcsókold. - ez nem volt egy jó ötlet, de más nem jutott az eszembe
- Rendben ahogy akarod - majd felállt és oda ment a csajhoz. Beszélt vele pár szót és utána mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne megcsókolta. Ám ebben a pillanatban jött vissza Gyeomi a mosdóból. Ajjaj ebből botrány lesz. És valóban az lett. Yugyeom leüvöltötte és felpofozta Zelo-t majd elrohant. Ez is az én hibám. Kellett nekem ilyent kitalálni. Ki kell békítenem őket. Kb fél óra múlva Jimin hívott, azt mondta, hogy nála van Yugyeom és menjek azonnal oda. Leraktam a telefont és egyből elindultam, a srácok pont előttem mentek haza én csak fizetni maradtam. Percekkel később már Jimin ajtaján kopogtattam.
- Végre, hogy ide értel - nyitott ajtót Jimin - iszonyú nagy baj van, Gyeomi itt van és azt mondta, hogy Zelo állítólag csókolózott egy másik lánnyal - folytatta idegesen.
- Igen tudom. Ez az én hibám. Csak felelsz és merszeztünk és amíg Gyeomi a mosdóba volt addig elkezdtünk játszani és én adtam Zelo-nak ezt a feladatot. - hadartam gyorsan a történteket.
- Te teljesen hülye vagy? Most azonnal elmondasz mindent Yugyeom-nak világos - már szinte üvöltött az arcomba.
- Jó oké. Már megyek is. - mondtam fel emelt kezekkel.
Bementem a nappaliban. Gyeomi-t egy halom papír zsebkendő mögött találtam. Szegényt nagyon megviselte ez az egész. Az én hibámból most azt hiszi, hogy Zelo megcsalta, pedig nem.
- Szia Gyeomi. Mondanom kell valamit a történtekről. - kezdtem bele.
- Szia Tae. Mondjad csak - közben végig a földet kémlelte a szemével.
- Az van, hogy minden az én hibám. Elkezdtünk játszani és én mondtam Zelo-nak a feladatot. Nagy hiba volt és iszonyúan bánom. Sajnálom. - mondtam neki végig keresve a tekintetét.
- Hogy mi? Miről beszélsz itt nekem? - kérdezte érdeklődve
- Ez az igazság. Ez mind az én hibám. Beszélj Zelo-val, nem csinált semmit.
- Ez komoly? Úristen akkor rohanok is. Köszönök mindent Jimin - majd felöltözött és elrohant.
Huh azt hittem, hogy leüvölt engem, de nem. Végül ott álltunk Bogárkám-mal a nappaliban.
- Végül minden jól végződött. Kérsz egy teát? - kérdezte Jimin, de még mielőtt válaszolhattam volna már el is kezdte főzni a teát.
- Amúgy igen, kérek - mondtam neki mosolyogva.

                           Jimin

Miközben a teát főztem azon gondolkodtam, hogy Taehyung, hogy tehette ezt velük. Hogy mondhatta Zelonak, hogy csókoljon meg mást? Mondjuk Zelonak is lehetett volna annyi esze, hogy nem csinálja meg. Aish, egyik hülyébb, mint a másik. Vajon, ha Tae kapja ezt a feladatot, ő meg csinálta volna? Vagy szeret annyira, hogy nem tenné meg ezt velem? Vajon számít neki az, hogy mi tulajdonképpen egy párt alkottunk, vagy a hírneve előbbre van és gondolkodás nélkül csókolozna mással? Talán nem kéne ilyen következtetéseket levonnom róla, ily kevés ismeretség után. Talán, ha régebb óta ismerném őt, akkor nem így vélekednék róla, de ha a jelenlegi állást tekintem, amiben jó párszor megvédett, akkor semmi kétségem nem lenne afelől, hogy esetlegesen bekövetkező lenne az hogy megcsal engem.
-Min gondolkozol bogaram? - búgta lágyan a fülembe, miközben hátulról átölelt. Hirtelen rezzentem össze, mintha valami rosszat csináltam volna, pedig semmi ilyenről szó sincs. Csak szimplán annyira a gondoltataim közé merültem, hogy észre sem vettem  mikor lejött a tea.
-Semmin. - le zártam a bugo gépet, majd meg fordultam, hogy szerelmem szemeibe tudjak nézni. Rá mosolyogtam és egy csókért hajoltam felé, ki éhezve mart ajkaimra és már egyből mélyitette is csókunkat. Mikor ajkaimba harapott, durcásan váltam el tőle, hisz olyan durva volt kissé, hogy ki serkent a vérem.
-Taehyung, most vérzik a szám. - hitetlenkedve kaptam vérző ajkamhoz. Tae csuklómnál fogva húzta el kezem szám elől és ajkaival helyetesítette őket, éreztem a vér fémes ízét a számban. El válva tőlem nyalt végig parnáimon, amitől eléggé zavarba jöttem.
-Sajnálom, nem akartam. - suttogta mézédes hangon a fülembe.
-Nem baj. - mosolyogtam rá elengedve őt és megfordulva öntöttem ki magunknak egy-egy bögre teát.

-TaeTae, unatkozom. - nyafogtam neki, nem is tudom hányadjára. Már lassan két órája a kanapén ülünk és a TV-t bámuljuk, de semmi értelmeset nem adnak benne.
-Lenne egy-két ötletem, hogy miként kéne elütni az időt. - nézett rám azzal a sejtelmes mosolyával.
-Azt máris sejtettem. - lemondóan csóváltam meg a fejem. - Nem megyünk valahová?
-Hova szeretnél? - nézett rám miközben közelebb húzott magához, így hát lábaimat a combjára tettem.
-Nem tudom, dönts te. - vontam meg a vállam, majd gerincemet ki tekerve hajtottam fejem vállára.

                    Taehyung

Már két órája a tv-t bámuljuk, de kezd rohadt unalmassá vállni a dolog. Nincs egy értelmes film se a tv-ben readásul öt percenként beraknak valami idióta reklámot. Bár lett volna pár ötletem az unatkozás ellen. Úgy elmennék valahova, de semmi jó ötletem nincs.
- Bogárkám, van kedved elmenni moziba? - kérdeztem tőle egy sejtelmes mosollyal
- És mit akarsz megnézni?
- Nem tudom. Majd ott meglátjuk, hogy mi a legújabb film és akkor megnézzük azt. - Rendben. - majd elkezdtünk készülődni.
- Bassza meg, nem találom sehol a pénztárcámat és a telómat - nyafogtam Jiminnek
- Ajj nem hiszem el, hogy ilyen béna vagy.
- Kösz én is szeretlek. Segíts megkeresni - néztem rá nagyra nyílt szemekkel
- Jó segítek. - mondta végül bele egyezően - Hol láttad utoljára? - kérdezte hirtelen
- Utoljára az asztalon volt a telefonom a pénztárcámon, de most nincs ott. Nem tudom, hogy hova raktam. - mondtam már szinte kétségbeesetten
- Akkor kezdjük el ott keresni ahol utoljára volt.
- Rendben. - majd ledobtam a kabátomat a földre amit eddig a kezemben szorongattam. Ekkor valami nagy koppanást hallottam. Gyorsan megnéztem, hogy mi volt az. Nagy meglepetésemre a telóm koppant a földön.
- Mi volt az? - kérdezte érdeklődően Jiminnie.
- Jó hír megvan a telóm és a tárcám, a rossz hír viszont az, hogy betört a telóm képernyője és nem kapcsol be. - közöltem vele a tényeket. 
- Remek, nagyon ügyes vagy - mondta félig mosolyogva.
- Na, indulhatunk is akkor. - mondtam miközben felvettem a kabátomat.
- Oké.
A mozihoz érve kint láttuk az új film plakátját. A film arról szól így nagyjából, hogy van két csaj akiknek pénzt kell szerezniük egy európai úthoz. Úgy tervezik ezt, hogy az egyik kurvát játszik a másik pedig a stricije lesz. Ez egy koreai film. Most más nem nagyon jut eszembe a filmről.
- Szóval Édesem jó lesz ez a film? - kérdeztem kíváncsian, reménykedve, hogy majd igent mondd, mert én nagyon meg szeretném nézni.
- Persze, kíváncsi vagyok, hogy milyen.
- Szuper. Akkor vegyük meg a jegyeket és irány a vetítő terem.
Iszonyű hosszú volt a sor, ezért csak fél óra múlva kerültünk sorra. Utána vettünk kettő adag popcorn-t és kettő pohár colát majd elfoglaltuk a jegyünkön szereplő helyünket.
*
- Jó film volt - kezdeményeztem a beszélgetést nyújtózkodva.
- Igen, nekem is nagyon tetszett. Viszont elmegyek gyorsan mosdóba.
- Rendben. - kezünket összekulcsolva indultunk a wc-be.
Miután végre kijött Jimin a mosdóból kezet mosott és mentünk volna ki. Mire kiértünk mindenhol sötét volt és az ajtó is be volt zárva. Igaz, hogy Jimin több mint fél órát volt bent, de nem hiszem, hogy ennyi időn belül elhagyta volna mindenki a mozit. Bár lehetséges, mert még egy biztonsági őrt se látok sehol.
- Figyelj Jimin szerintem bezárt a mozi és mi bent ragadtunk.
- Ez képtelenség. Jaj istenem mit fogunk itt csinálni? - mondta aggódva
- Nem tudom. Gyere menjünk nézzünk körül egy kicsit. Fedezzük fel a helyet hamár itt ragadtunk.
- Jó, ha nagyon akarod. - mondta nem túl lelkesen
Pár perc séta után találtam egy ajtót. Benyitottam, felkapcsoltam a lámpát és láttam, hogy ez egy raktár szerűség lehet.
- Gyere be Bogaram. Nézz te is körbe. - invitáltam be a kis helységbe.
Miután bejött becsuktam mögötte az ajtót.

                         Jimin

Miért akar körbe nézni Taehyung? Nem hiszem el, hogy már minden tetves dolgozó haza ment. Miért nem néznek körbe, mielőtt be zárják a mozit? A felelőtlen mindenüket. Ijedten néztem körbe a kis helyiségben ahová Taehyung vezetett. Nem volt valami sok hely, volt bent egy asztal és három hatalmas szekrény, amikben filmtekercsek találhatóak. Az ilyen jellegű szobákat nem zárva kéne tartani? Ekkor hirtelen ajtó csapódásra lettem figyelmes, hihetetlen gyorsasággal fordultam Taehyung irányába.
-Mi... Miért csuktad be? - kérdeztem tőle dadogva. Egyre jobban kezdtem félni, hisz nem minden nap esik meg az emberrel, hogy be zárják egy moziba.
-Mutatok neked valami újat. - mondta egy kacér mosollyal az arcán. A csuklómnál fogva húzott magához közelebb, utána pedig derekamra tette kezeit meg fordulva velem és az ajtóhoz szorított. Meglepetten pislogtam fel rá, de ő csak engem nézett miközben alkaljára támaszkodott a fejem mellett.
-Mire célzol? - habár sejtettem a választ, mégis megkérdeztem tőle, reménykedve, hogy nem arra gondol amire én.
-Majd meglátod Jiminnie. - suttogta ajkaimra, miközben végig a szemembe nézett, láttam a szemeiben a vágyat. Teljesen nekem préselődött mikor megcsókolt, olyan volt mintha satuba zártak volna, a teste és az ajtó közé szorultam. Olyan hévvel esett nekem, hogy abba bele remegtek a lábaim, félő volt, hogy ott a karjai között fogok összeesni. A kisebb szívroham következtében el váltak ajkaim és Taehyung ki is használta ezt az alkalmat. Azonnal át vezette izlelő szervét a számba, hogy táncra hívja az enyémet. Míg nyelveink vad táncot jártak, addig Tae kezeit feljebb tolta egyenesen a pólóm alá. Meg remegve karoltam nyakába még közelebb húzva magamhoz, ha ez még egyáltalán lehetséges tekintve, hogy már teljesen az ajtónak vagyok szorítva ő általa. Amikor el fogyott a levegőnk kénytelenek voltunk elválni egymástól, Tae megnem állva kényeztetet tovább, ajkaival megtalálta a nyakamat, majd csókokkal hintette bőrfelüllettem. Hajába markolva bámultam kábultan a szemközti falat, miközben folyamatosan sóhajtoztam, kimutatva azt, hogy mennyire élvezem ezt az élményt amit nyújtani tud nekem. Halkan nyögtem fel amikor meg szívta a nyakamon a bőrt, talán még egy kicsit a haját is meghúztam. Hirtelen kezdte el hideg ujjaival morzsolgatni jobb mellbimbómat, amitől egy elég hangos nyögés hagyta el a torkomat, Taehyung a nyakamba harapott, miközben morgott egyet jelezvén, hogy hangosabban nyögjek. Egyre hosszabb és hosszabb sóhajok hagyták el számat, mert a nyakamon mindent be borított lila foltjaival és piros harapás nyomaival. Annyira elvette az eszemet, ez a tömény mámor amit okozott, hogy már nem is érdekelt, hogy be vagyunk zárva. Az agyamat ellepte a rózsaszín köd, ép gondolatok már nem is úszkáltak az agyam felszínén. Kezeit végig húzta oldalaimon, majd a fenekemen találtak maguknak helyet, erősen belemarkolt fél gömbjeimbe. Most én húztam le egy csókért és direkt a szájába nyögtem, hogy én is elvegyem az eszét. Láthatóan tetszett neki, le simított combjaimra, majd hirtelen az ölébe kapott. Amit nem is bántam, mivel annyi inger érte testem, hogy ha nem tart akkor biztos, hogy ott esem össze. Éreztem alfelén, hogy alaposan fel van csigázva, őszintén be valva dagad a mellkasom, hogy ezt én váltottam ki belőle. Lábaimat derekára kulcsoltam, jobban magamhoz szorítva őt. Pár perc után megfordult velem és letett a földre és lábaim közé vetkőzött, a hideg padló nem bizonyult a legjobbnak felhevült bőrömnek, az érzéstől kirázott a hideg, de az is könnyen meg lehet, hogy Taehyung váltotta ki ezt belőlem.

Alig tellett neki néhány percbe az, hogy meg szabadítson minden ruhámtól engem és saját magát is. Mikor már meztelenül feküdtem alatta, semmi sem akadályozta meg abban, hogy testemet végig csókolja. Pirultan sóhajtoztam alatta, főleg akkor mikor teljesen végig mért tekintetével.
-Tae... Hyung. - nyögtem nevét mikor meredező férfiasságát nekem dörgölte.
-Mondjad bogaram. - hintett egy csókot fülem tövébe, majd rám emelte tekintetét.
-Neh kínozh továbbh. -lihegtem neki halkan a szavakat és, hogy nyomatékosítsam mondandóm végig szántottam apró körmeimet a hátán. Láttam a szemeiben a tömény kéjt amit én is éreztem.
-Ahogyh óhajtodh. - mondta és megcsókolt. El válva tőlem hajolt lábaim közé, hogy nyelvével benedvesítse bejáratom. Egyre kejésebben nyögtem alatta, majd mikor elég nedvesnek talált ismét felém hajolt, hogy egyik ujját számba dugja, hogy kellőképpen be nedvesítsem azt. Végig húzta mellkasomon hidej ujjait, miközben meg csókolt. Annyira élveztem nyelvteknikáját, hogy észre sem vettem mikor az egyik ujja már bennem volt. Csak akkor eszméltem fel mikor már a második ujja is benem járt. Kellemetlen érzés volt, ahogy két ujjával olózott bennem. De amikor a harmadik ujját is magamba érezhetem, fájdalmasan nyögtem párom szájába. De ez a fájdalom semmi sem volt ahhoz képest amit akkor éreztem mikor ujjait férfiassága váltotta fel. Taehyungtól el válva nyögtem egy hatalmast miközben hátra vetettem a fejem. - Mindjárth jobbh leszh, ígéremh.
Küzdöttem a gyönyörért amit már egyszer az ujjai okoztak. Érezni akartam újra, de Tae ujjai közel sem voltak hatalmas méretével szemben. Éreztem ahogyan lüktet és láttam Taen, hogy alig bírja vissza fogni magát. Ismét sikerült vissza kerülnöm az euforikus állapotba és már nem éreztem a fájdalmat, így jeleztem Taenek, hogy mozoghat.
A szoba megtelt a hangos sikoltó szerű nyögéseimmel és Tae mély morgásaival. Az élvezettől már alig láttam valamit, éreztem, hogy lassan már itt a vég mindkettőnknek. Még egy ideig gyorsan mozgott bennem, de már nem bírtam tovább, a testem egyfolytában remegett, nevét nyögve élveztem kettőnk közé. Alig telt belle néhány másodpercben élvezett el ő is, éreztem magamban élvezete minden cseppjét. Fáradt nyögés hagyta el torkom mikor ki húzódott belőlem, mindenütt ragadt a testem, de kénytelen voltam így felvenni az alsóm, mert hiába szeretkeztünk Taehyungal, fura lenne meztelenül vele aludni. Szerencsére ő is felvette majd rám nézve el mosolyodott. Mosolyogva másztam hozzá közelebb egy csókot kunyerálni, nevetve dőlt el velem a földön.
-Kényelmetlen a föld és még ragadok is. -nyafogtam neki, majd mellkasára helyeztem fejem. Tae nem mondott semmit csak nevetve ölelt szorosabban. Nem telt sok időbe míg elaludtam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Life Goes On (One Shot) - SeKai

Váratlan Fordulat (15/15)-Vmin, ZeloGyeom {VÉGE}

Ajándék